Wednesday 17 April 2013

Welcome RAYHAN RAHIMIE...

Yeay aku dh amik cuti awal2 coz doc kata akan czer pada 25 Mac 2013 so kena amik cuti dan nak berehat la kononnye.. Tp nk dijadikan cerita rehat punya rehat dh mula rasa sakit.. Huhu asik kuar masuk toilet jew.. Xpasti betul2 sakit perut ke or sakit nak bersalin... Mak dah bising2 suh g spital.. Aku malas nk g awal nanti cmfrm kene tahan... Hmmm tp asa satu malam tu aku dh xrahan sangat sakit pg2 dh ajak hubby g spital.. Doc check xbuka lg.. Tp doc terpaksa tahan coz dh ada contraction.. Aku takut urine infection ke.. Check xde pulak contraction tp masih sakit.. Masa doc dtg aku minta blik tp dia xkasi.. So tdo la 2 mlm.. Hari terakhir aku ckp dgn doc nk ceptkan tarikh czer coz alang2 nk balik lg 2 hari je nk masuk balik.. Doc pun setuju coz kandungan aku dh genap 38 minggu.. Hati seronok + takut.. Sampai hari yang dinantikan 21032013 pagi tu aku dh bgn kul 6pagi.. Tunggu hubby dtg.. Tunggu princess aku dtg gak.. Mak dan sis.. Hmmm hati sayu tp xsabar nk jump org bujang ni ku kuatkan semangat... Pukul 12 aku masuk OT hmm punya la takut sampai menggigil.. ya allah.. sakitnye masa nk bius.. asik xdpt cari urat jew.. pastu masa czer kene panggil pakar turun gak coz bekas jahitan lama berlapis2.. melekat.. an nk dijadikan cerita masa tu dioc jumpa cyst terus buang skali tu yg lama sangat rasanya... tp alhmdllh la dapat buang skali.. masa Rayhan keluar xsama mcm kakak dia coz dia terus melalak dan pandang aku dgn muka yg paling comel skali.. coz masa ariessa dia.tgk aku dgn muka bengis.. meleleh air mata seorang ibu.. bahagia.. tp kali ni czer kat ppum sekejap je ubat bius dia.. pastu badan pun rasa cepat leh gerak and bangun sendiri.. xdemam.. mgkin dah kali kedua kot.. tp mlm tu aku kene rengat 2 mlm.. ya allah sakitnya.. org kata mcm tu la rasa sakit nk bersalin.. kalau mcm tu aku xkuat!!!! sakit sampai 2 mlm xtdo.. pastu si manja pulak meragam xnk tdo..  hmmm dugaan tp aku berjaya tempuh!!! hahaha yeay aku jaga anak sendiri mlm kedua!
alhamdllh hubby pun byk bg kerjasama..

No comments:

Post a Comment