Wednesday 17 April 2013

Bersalin czer di PPUM

ok nak citer skit pengalaman bersalin czer kat PPUM ni.. overall ok la 4/5 bintang... layanan kat bilik OT best skali.. walaupun kebanyakkanya bebudak muda tp dorang layan dgn lembut dan sopan.. tp yg xbest nye ade satu doc trainee kot.. chinese.. tp sblm tu ni bkn la unsur2 perkauman cuma ketara sangat cara dia bekerja.. nk citer skit hati aku geram sgt dgn doc ni.. tah xingat namanya.. bila dia nk check je nak ape ke bkn main kasar lg cara dia aku perhatikan je tp bila masuk sorang amoi baru lepas czer bkn main siap tolong pegang bb.. tolong amik air kalau kita ni siap suh paksa letak baby tgh menetek coz nk letak antibiotik! dah la kita nk bgn kena gayut kat tali dia pandang je.. bb nangis dia boleh cakap diam diam.. xfriendly lgsg!! tu pun its ok la pastu yg aku naik hangin kat tukang anto makan dia!! BIADAP aku xmakan cepat time tu coz nk susukan baby dulu then dia dtg nk collect, aku suh tunggu jap dia siap sound kata "kalau saya dah hantar makan akak kene makan masa tu jugak!!! tak kira!!" hubby dengar naik hangin! sound dia balik depan nurse! nurse tu pun melopong and buat muka cuak.. huhuhu aku pun ape lg siap suh dia angkat and pesan jgn anta mknan kat aku lg!! wah dh la endon keje anto mkn. je nk memerentah mcm doc lak! berbeza betul dgn wad gine.. semua layanan tip top siap leh tanya akk xmkn kenapa.. xsedap ke.. or nak tukar menu ke.. nurse2 pun tip top.. kat wad bersalin je wat aku tobat gak la nk g sana lg so check up bb lepas ni wat kat klinik desa kat kmpg subang je la.. huhuhu... tp byk dpt  gift dr spital...

No comments:

Post a Comment